Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Piszemy na dowolne tematy.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Niedawno dostałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam dentyści reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatolog Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego stomatologa. Co bardziej interesujące jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków wyświetlają się odmienne strony internetowe. Drugie zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po rozmowie z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tej strony i słowa kluczowego godziny pracy w rezultatach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą stronę. Również interesującym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne elaboraty są konieczne do właściwej promocji strony? Także cena promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam stronę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok myślenia jest jak najbardziej dobry. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak wspomniana firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Promocja z pewnością będzie na parę haseł takich jak: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie startowej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Dowolne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości