Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie

Piszemy na dowolne tematy.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Witam wszystkich na tym forum. Ostatnio odczuwam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem wertować wyszukiwarkę w znalezieniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na forach odnalazłem wiele wypowiedzi ludzi z zbliżonym bólem pleców. Sporo ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo koi ból pleców. Zastanawiam się czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może taki zestaw masaży pomoże? Czytałem też, że tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że dużo pracuję przy komputerze od lat. Lecz czy takie bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację sprawdzonego salonu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż relaksacyjny w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07